- Mikor kapom meg a rendelésem?
Az oldalon rendelhető összes termék elkészül a rendelést követő két munkanapon belül, ezután pedig átadásra kerülnek a futárszolgálatnak. A csomagokat a GLS futárszolgálat a következő munkanapon kiszállítja a megadott címre (ami lehet a saját címed, csomagpont vagy csomagautomata), tehát a csomagodat a rendeléstől számított 3 munkanapon belül kapod meg.
- Mennyibe kerül a postaköltség?
Ha a rendelt termékek értéke 20.000Ft alatt van, akkor Magyarországon történő házhozszállítás esetén a postaköltség 1590Ft, csomagpontba vagy csomagautomatába történő rendelés esetén pedig 1290Ft. Ezek az árak abban az esetben nőnek, ha utánvétes fizetést választasz. Az utánvétes fizetés díja 290Ft, míg a kártyás online fizetés 0Ft.
Ha a rendelésed értéke átlépi a 20.000Ft-ot (magyar címre), akkor a csomagodat ingyen kiszállítjuk.
Külföldre történő rendelés esetén a házhozszállítás díja 3990Ft. Ha így szeretnél vásárolni, akkor sajnos nem tudunk sem csomagpontra, sem pedig csomagautomatába küldeni, és a 20.000Ft feletti rendelésedet sem tudjuk ingyen kiküldeni.
- Mi lesz, ha nem leszek otthon, amikor a futár hozza a csomagot?
Házhozszállítás esetén a futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, mielőtt visszaküldené hozzánk. A kiszállítás napján reggel kapni fogsz egy SMS-t, amiben benne lesz a kiszállítás várható időpontja, illetve a futár telefonszáma is. Ha szükséges felhívhatod és egyeztethetsz vele a kézbesítésről. Ha úgy gondolod, hogy nehezen fogod tudni megoldani a csomagátvételt, javasuljuk, hogy rendelj csomagpontra vagy csomagautomatába. Ezeket a csomagokat a letétel után 5 napig veheted át, és még olcsóbb is a költsége.
- Honnan tudhatom, hogy milyen méretet kell rendelnem?
A ruháink általános európai méretezésűek, ezért ha az általában hordott méretet választod, nem lesz gond. Minden pólónk és pulcsink leírásában találsz mérettáblázatot, ha az alapján választasz, nagyon könnyen kiválaszthatod a megfelelő méretet.
- Mi lesz, ha mégsem lesz jó a ruha mérete?
Utólagos cserére is van lehetőség, de ilyenkor a vásárlónak kell fizetnie a csomagküldést.
- Külföldre is tudok rendelni?
Igen, Ausztriába, Szlovákiába, Szlovéniába, Horvátországba, Romániába és Csehországba tudsz rendelni. Külföldi rendelés esetén csak a bankkártyás fizetést tudjuk elfogadni, utánvétre nincs lehetőség.
- Kerestem egy állatot, de nem találtam a kínálatban. Mit tudok tenni?
Ha olyan állat mintájával szeretnél ruhát vagy tokot rendelni, ami jelenleg nem elérhető, küldj nekünk egy üzenetet, és mi megpróbáljuk elkészíttetni a kívánt dizájnt :)
- A képek valódi fotók, vagy látványtervek?
A weboldalon található képek látványtervek, melyek direkt úgy lettek elkészítve, hogy a lehető legjobban tükrőzzék a valódi terméket.
- Nem kaptam emailt a rendelésről, mit tegyek?
Előfordulhat, hogy az email a „Spam” vagy a „Promóciók” mappába került a levelezőrendszereden belül. Ha itt sem találod, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, és megnézzük, hogy mi történhetett a rendeléseddel, vagy miért nem kaptál emailt.
- Gond van a rendelt termékkel, mit tegyek?
Ruháink, telefontokjaink és a rájuk kerülő minta is hosszú évek óta tesztelt eljárással készülnek, de ennek ellenére is előfordulhat, hogy valamit hibásan kaptál meg. Ebben az esetben mindenképpen írj nekünk üzenetet (info@alla-tok.hu), vagy hívj minket telefonon (+36203271626), és amint lehet, kiküldjük a csereterméket ingyen.
- Minden rendben volt, hol tudom véleményezni a webshopot?
Ha rendelkezel facebook felhasználóval, akkor ide kattintva írhatsz rólunk véleményt. Ha ezt megteszed, azt nagyon megköszönjük, mivel a webáruház még új, és nem bővelkedünk értékelésekben :)